mandag 17. oktober 2011

Show, lavkarbo og Dagens Mann

First thing first
Jeg har blitt invitert på alle jenters drøm. Det er ikke gardeballet, men det er nesten det samme. Luftforsvarets juleball. Det er et privilegie jeg gleder meg noe fryktelig til. Da skal jeg leve ut alle mine barnslige prinsesse fantasier, hvis det er lov da.

Vi lager Show
Helgen har vært fantastisk, med godt selskap av min elskede Elin. Hun er forøvrig min bestevenninne, og har alltid vært det. Vi har jobbet med kreativiteten vår og vært ute og laget litt stoff til vårt nyoppstartede prosjekt. Om ingen andre ler, så ler i hvertfall vi!


Elin og jeg i Sidney for lenge lenge siden

Jeg har søkt på et par nye auditios i dag, så det blir spennende å se hvordan det går.

Helse
Jeg innså her i helgen at mentalt så er jentegjengen min fortsatt 14 år. Når andre jenter på vår alder samles og koser seg en lørdagskveld, deler de kanskje en flaske Cava og knasker ost og kjeks. Vi derimot gomler fortsatt smågodt og ser på Pixar filmer. Uff... Vi har for all del våre sofistikerte kvelder der vi er damete vi også. Men stortsett er det de gode gamle vaner som teller.


Dette fører meg jo til neste punkt på lista. LAVKARBO. Hva i alle dager. Se rundt deg i løpet av en dag, og prøver å legge merke til hvor mange ganger du blir utsatt for reklame for lavkarbo. Det er overalt! Jeg tror nordmenn har blitt så besatt av hva vi spiser, og ikke spiser, at vi tenker oss tjukke. For 20 år siden spiste vi poteter og ris som bare det, og vi var tynnere da. Så min teori er at jeg er i mot dietter generelt, delvis fordi jeg har prøvd alle. Sunn fornuft er det som gjelder. Og min andre konklusjon er vist at smågodt er like kult som det var for ti år siden.


Underholdning
Dagens Mann på TV3 er jo et helt fantastisk show. Jeg skulle så gjerne vært en av jentene. Egentlig skulle jeg helst vært alene som jente, og bare stemt ut mann etter mann. Det heter kanskje The Bachelorette det forresten.. Hehe.. Men det hadde i tilfelle vært speed utgaven.



Og Ylvis da... Det er alltid Ylvis... Ylvis i mitt hjerte. Jeg lurer på hvem denne mystiske lillebroren egentlig er...

Det var alt jeg hadde på hjertet i kveld.

Ha en riktig god kveld.

1 kommentar: