tirsdag 25. oktober 2011

Første dag gjennomført og en Puma i narkose

Dårlig frukt... Men fin flaske.
Dag 1. på dietten er fullført, og det gikk veldig bra. Hele formiddagen følte jeg meg i grunn god og mett av suppe og frukt, men utover kvelden ble jeg rimelig sulten. Det var litt lite tilfredsstillende og være kjempesulten og spise en plomme. Men suppen er mettende, så da er det jo i tilfelle bare å spise mer av den.
Et tips er å kutte Mr Lee pakken som er i oppskriften jeg har referet til. Jeg har sett flere oppskrifter, og de er nesten like med små forandringer. Men de andre har ikke hatt nudler i oppskriften, så det kan umulig være viktig. Og det var bare skikkelig ekkelt. De blir overkokt og blir til slappe meitemarker. Så, æsj.
En annen ting som var ekkelt i går var at jeg kjøpte en boks med fruktbiter på Deli De Luca, og de var dårlige. Men jeg registrerte ikke det før jeg hadde spist endel. Så det ble en fin demper på fruktsulten. 
Ellers føler jeg meg frisk og opplagt. Og tro det eller ei, jeg innbiller meg å kjenne en ørliten forskjell, bare på en dag.

Dag to er godt i gang, og jeg føler meg opplagt og fornøyd. Suppen smakte like mat som i går. Jeg kjenner meg litt sulten, men i dag skal jeg jo spise grønnsaker, og det er det jo mer mat i. Og jeg kan til og med unne meg en bakt potet til middag. Jeg kjenner at jeg skal vurdere den litt, men vi får se.










Min lille Puma

Mitt lille gull
Noe som ikke er like kult da. Min elskede bittelille hund, Puma, skulle inn til en enkel tannsjekk imorges. Men hun måtte bli igjen for å undersøkes på alle bauer og kanter. Så uten forvarsel ble mitt lille gull lagt i narkose, og jeg får henne ikke tilbake før i kveld. Jeg tror det blir verdens lengste dag på skolen i dag. Det er nervepirrende for matmor kan du si. Og morsinstinktet slår til for å si det mildt.
Så bekymrede mødre måtte bare komme meg ut av huset, og ned på Stockfletsh for å gjøre research til en oppgave på skolen, og blogge litt.

Så da tenker jeg at jeg har brukt nok til på blogging, og bør begynne med skolearbeidet.

Ønsker dere alle en fin dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar