mandag 10. oktober 2011

Getting better


En tur innom Domkirken. Minnesmerke fra 22.07.2011.



 Etter fem dager under dynen tok jeg motet til meg og reist ut i Oslo by i et par timer. Fikk unnagjort tre intervjuer, og det var virkelig tre morsomme intervjuer.
Først var det en eldre politimann som bare slo seg på låret og lo hver gang han sa noe. Under mitt andre intervju fant jeg vel i grunn ut at jeg hadde tatt tak i helt feil kilde. Og det var et offentlig kontor, så det var jo litt flaut. Og til slutt intervjuet jeg en fantastisk herlig =Oslo selger. Hun lo så masse. Jeg fikk litt lyst til å spørre om vi skulle gå å ta en kaffe, men jeg turte selvfølgelig ikke det.

Da jeg kom hjem, krasjet jeg i sofaen, og har ligget her siden. Tror nok ikke jeg er helt frisk enda nei.

Nå er det Svenske Hollywoodfruer på TV3. Jeg er fascinert over at det er faktisk mennesker som lever slik. Ravioli til middag, og jeg blåser i carbs i kveld :)
Og glem ikke Ylvis i kveld dere!!

Puma var med mamma på jobb i dag

I morgen skal jeg på skolen og ha diktat. Hehe... Jeg føler meg som en fjerdeklassing innimellom. Men det er sjarm det.

 Ha en riktig god mandagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar