torsdag 27. oktober 2011

Gretten, men endel gram lettere


Jeg liker innstillingen
 Rapport
Dag #2 gikk veldig fint. Fikk spise masse grønsaker og til og med en bakt potet. Det var stas. Og jeg merket såvidt det var at jeg følte meg hakket lettere.

Dag #3 inneholdt både frukt og grønnsaker, så det var heller ingen sak. Det eneste jeg syns er slitsomt med denne kuren er at jeg blir jo sulten hvert tjuende minutt. Og å bruke mye tid på spising og mat er jeg ikke akkurat vandt til, så det er en utfordring. Men sunt og spise mange ganger om dagen da, så jeg er glad.

Dag #4... Jeg er sliten... Skikkelig sliten i dag. Forsov meg til skolen, føler at hvert skritt jeg tar er et kjempe ork. Pussig siden dietten sier at spesielt i dag skal jeg begynne å føle meg opplagt. Det er nå helt motsatt av hva jeg føler i dag, men. Utsultet, trøtt, slapp, sliten og gretten er mine stikkord i dag. Mulig det har med andre forhold å gjøre da men. Kanskje er det hormoner. Eller kanskje jeg ikke har spist nok suppe. Eller kanskje jeg har tillatt meg å se på vanlig mat. Har vært meget fristet av alt i dag. Men det gikk over så fort jeg kom hjem og fikk opp blodsukkeret med en deilig banan.... Haha... Herlighet...
Suppen var begynt å bli litt nasty nå, så jeg kastet resten og laget ny. Denne gangen uten nudler, men jeg la til litt kål, for det så jeg på en annen oppskrift. Også brukte jeg frosne bønner i steden for de på boks, og de smaker mye bedre. Så hele suppeopplevelsen er mye bedre nå.

Generelt følelsen med meg selv etter fire dager er overveldende egentlig. På søndag følte jeg meg helt forferdelig og tung. Men nå føler jeg meg mye renere og lettere. Buksene passer også bedre faktisk. I følge dietten skal jeg ha gått ned to kilo i dag. Det vet jeg ikke om jeg har, for jeg har ingen vekt hjemme. Men jeg føler definitivt at jeg har mistet et par kilo. Uansett om det er selvfølelsen eller faka, så spiller det ikke noen rolle. Det viktige for meg er hvordan jeg føler meg med meg selv. Og det går veldig bra, bortsett fra at jeg har hatt fryktelig lyst på en stor hamburger i dag. Hehe. Man må regne meg litt motgang.

Ellers i livet furter jeg fordi en venn tok opp Ylvis programmet med Hege Schøyen for meg, også slettet han det. Så jeg er deppa fordi jeg har gått glipp av den viktigste episoden. Og hvis noen har gode forslag på hvordan man straffer slik dårlig oppførsel, så mottas det med takk.



Jeg fikk en skuespillerjobb til uken forresten. Det er veldig spennende. Gleder meg til det da kan du si. Nå vet jeg ikke hva jeg får lov å si om saken enda, så da sier jeg ikke noe. 

Nei, men da sier vi det sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar