lørdag 8. oktober 2011

Deilige deilige høst...

Nå er det skikkelig høst ute, og det er virkelig vakkert. Det er så friskt og deilig ute, og nydelige farger. Ny start og nye muligheter... Jeg liker det! ...Kjipt at man er syk halve sesongen da men.
Jeg fikk meg endelig den kuule Iphone appen (Hipstamatic) her om dagen, og testet ut noen bilder i parken. Men de er ikke akkurat superbra da. For jeg ante overhode ikke hva jeg drev med. Men det er høstfarger da ihvertfall :)

Jeg er jo selvfølgelig tatt av influensaen for andre gang allerede i høst. Og har derfor vært meget så produktiv på denne internetten de siste timene. Har fått satt opp Twitter konto og, nå oppdateres sannelig bloggen også gitt. Hehe. Kanskje jeg skal bli litt flinkere til det fremover.

For min del er denne høsten ekstra spesiell. Jeg har kanskje tatt nyttår litt på forskudd, og overvunnet meg selv på mange måter. Veldig stolt av meg selv faktisk. Det er en ny start på flere områder i livet mitt, og det er hysterisk spennende syns jeg.

Akkurat nå vil jeg ikke gå dypere inn på hva dette innebærer, men kanskje det en dag egner seg. Nå har jeg ikke fryktelig mange leserer enda uansett, men... Hehe. Litt får man vel holde for seg selv allikevel.


Var modell for søte Sonja denne uken, til hennes makeup prosjekt. Veldig festlig å se hvordan jeg ville sett ut dersom jeg levde på 1920-tallet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar