fredag 10. juni 2011

Dag 1

Hei hei, og velkommen!
Dette er min første dag med blogg, så jeg er veldig spent! Beklager derfor at kanskje ikke layouten er perfekt. Men jeg må jobbe litt med den for å bli fornøyd. Nå er det fredag kveld, og jeg sitter hjemme første gang på lenge en kveld som denne. Det regner ute, og det er ikke så mye å ta seg til. Så da er det en ypperlig anledning til å skaffe seg en blogg.

Som første update på hva som skjer i livet mitt, så skal jeg på en reklame photoshoot for et båtfirma til uken. To dager på båt! Det blir utrolig gøy! Hvis jeg får lov skal jeg poste bildene her.


Jeg gleder meg til å få denne siden skikkelig i gang. Og håper selvfølgelig på bra respons fra dere lesere. Håper dere alle har en bra dag, og at noe ekstra stas hender deg i dag!

1 kommentar:

  1. Så utrolig fin blogg du har fiksa deg:-)Du er fantastisk!

    SvarSlett